Informasjon om medlemskap i norsk idrett.

For å være med i aktivitet organisert av Norges Bandyforbund, er det pliktig medlemskap i en innebandyklubb eller idrettslag med innebandyavdeling. Medlemskap dekker også forsikring for barn frem til de fyller 13 år gjennom Gjensidige barneidrettsforsikring. For dem under 13 år er det veldig enkelt. Det er bare å betale medlemskontingenten i Karmøy Innebandyklubb - forsikringspremien betales av NIF.

Medlemskontingenten gir også økonomisk støtte til Norges Bandyforbund og dette gir midler til å utvikle innebandyen i hele Rogaland. I tillegg gir betalte medlemskap penger direkte tilbake til Karmøy Innebandyklubb, noe som bidrar til at treningsavgifter kan holdes lavere. Betalte medlemskap gir også mer treningstid til klubben.

Bli medlem kontingenter

Medlemskontingenter

Medlemskontingent barn opp til 16 år  100 kr
*Medlemskontingent ungdom over 16 år  200 kr
Medlemskontingent Herrer  200 kr
Medlemskontingent Damer  200 kr
Medlemskontingent Mosjon  200 kr
Medlemskontingent Super-lag  100 kr
Medlemskontingent Styremedlemmer  50 kr
Medlemskontingent Støttemedlemmer  50 kr

Følg linken og fyll ut informasjonen for å registrere deg som medlem.

Øvrig informasjon fra klubben om medlemskontingent og treningsavgift.

*Treningsavgiften for Ungdom over 12 år, gjelder ungdom som spiller i seriesystem.